Review Blog : Sis Gee Dot Com



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Blog terakhir yang akan direview pada bulan ini adalah blog www.sisgee.com! Siapa yang dah kenal dengan blog ini? Kepada yang belum kenal jom kita mengenali dengan lebih lanjut mengenai blog ini ya!

Mengenai tuan blog, beliau bernama Hazirah Mohd atau lebih dikenali sebagai Sis Gee.  Kalau dilihat daripada alamat emel,beliau lahir pada 1985. Kalau salah maafkan saya ya. Beliau dan berkahwin dan mempunyai kehidupan yang bahagia.




Mengenai blog pula, blog beliau sangat cantik dan unik. Bila anda masuk ke blog ini, akan ada satu perasaan "Wow" sebab segalanya begitu cantik. Pertama dari segi design blog yang menarik. Warna tema yang begitu tenang. Entri juga senang dibaca kerana semuanya jelas dan terang. Susunan widget yang teratur dan tersusun, senang untuk kita follow mana-mana sosial media yang beliau ada.

Entri pertama di dalam blog ini adalah pada tahun 2017. Bermakna blog ini baru berusia setahun lebih? Tak sangka blog yang masih muda sudah begitu cantik macam ni.

Untuk anda yang tak sabar-sabar lagi nak singgah dan terjah ke blog ini, apa lagi tunggu, jom terjah blog ini!


Sekian.

* Minta kebenaran pada tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog.

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post