Elianto Nourish & Moisture Pomegranate Vita-Rich Gel



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hai semua! Pada bulan 5 yang lalu aku telah menceritakan tentang satu produk keluaran jenama Elianto iaitu Elianto Hydrate & Moisture Hyaluronic Hydro Gel yang berfungsi dalam memberikan kesan penyakit psoriasis aku kurang dan sebagainya. Alhamdulillah ianya berkesan. Tetapi untuk kali ini , aku nak cerita tentang produk gel yang baru sahaja dibeli beberapa hari sebelum ini.

Sebenarnya, aku masih menggunakan Elianto Hydrate & Moisture Hyaluronic Hydro Gel dan disebabkan ada promosi beli 2 percuma 1 maka aku mencuba ketiga-tiga jenis gel yang disediakan untuk pengguna. In shaa Allah jika jenis yang lain berkesan, aku akan beritahu di dalam entri lain nanti. Untuk entri ini aku akan ceritakan tentang Elianto Nourish & Moisture Pomegranate Vita-Rich Gel
Produk yang berada di rumah

Baca Juga : Elianto Hydrate & Moisture Hyaluronic Hydro Gel 
........................................................

Deskripsi Produk

elianto Nourish & Moisture Pomegranate Vita-Rich Gel enriched with vitamins A, B and C protect skin from free radicals, and activates skin balance by supplying essential nutrients, minerals, and moisture. It tighten and cool your skin, leaving it smooth & moisture all day long.

Features:
Nourishing
Moisturising

Usage Direction: 
Apply an appropriate amount to dry, sensitive parts of the face and body often for the best results.

Caution:
For external use only. Avoid contact with eyes. Discontinue use if signs of irritation or rashes appear. Keep out of reach of children. Replace the cap after use.

Content 300ml/10.56 fl.oz. e
Texture Gel

Price : RM 18.90 RM 9.00 [mungkin harga promosi]

...............................................................

Selain mencari penawar penyakit psoriasis yang sebenarnya mengikut keserasian produk kepada mereka yang mengalaminya , aku juga mencari produk yang mungkin sesuai untuk kulit lelaki yang sememangnya cepat kering dan sebagainya. In shaa Allah jika ada kelapangan aku akan ceritakan tentang kesan produk ini pada badan dan kulit.

Kepada yang berminat nak mencuba produk ini boleh cari di kedai Elianto yang berdekatan atau beli secara online di laman web mereka.

Sumber : Elianto

6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post