Trailer Filem Munafik 2 Sangat Seram!



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Baru-baru ini trailer filem Munafik 2 telah ditayangkan kepada umum. Aku antara jutaan rakyat Malaysia yang telah menonton trailer berdurasi 2.04 minit ini. Bagaimana perasaan dan pandangan anda selepas menonton trailer rasmi ini? Di sini aku nak ulas beberapa unsur seram yang dapat dilihat hanya melalui trailer rasmi ini sahaja.


Syamsul Yusof ditarik dengan tali yang diikat pada leher! Siapa yang buat macam tu? Adakah Syamsul Yusof telah membuat sesuatu yang jahat atau difitnat atau apa?

Tok Adi kah ini? Nampak begitu lain mungkin ini di zaman mudanya? 

Gambar di atas sangat seram. 


Nampak tak simbol pada lantai? Sesuatu yang menarik!


Masih ingat pada Mariam di filem Pontianak Harum Sundal Malam? Kini dia kembali untuk menuntut dendam yang masih tidak dapat dibalas. Percaya tak? Taklah , sebenarnya ianya adalah Maya Karin yang membawa watak baru dalam filem ini.

Untuk mereka yang belum lagi menyaksikan trailer ini boleh lihat di bawah atau klik pada link yang disediakan di bawah, kemudian lihat dan datang kembali ke entri ini.






Apa pendapat anda tentang filem ini? Adakah mampu memberikan kejayaan yang sama seperti filem pertamanya dulu atau sebaliknya? In shaa Allah aku akan sokong filem ini dengan menonton filem ini di pawagam. Sebenarnya menceritakan tentag filem ini di blog juga merupakan salah satu bentuk sokongan aku untuk berkongsi dengan pembaca tentang filem ini.

Sekian

12 comments:

  1. selagi dapat elak saya memang tak nak tengok cerita seram bro..

    kecuali awek cabar saya untuk jadi kekasih dia kira boleh dipertimbangkan la hahahaha

    ReplyDelete
  2. tengok munafik 1 pun dah terasa seram dah..inikan pulak yang dua punya

    ReplyDelete
  3. kalau berkesempatan nak tenguk juga.
    Tunggu masuk astrolah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgok dkt astro first lagi senang. cuma lambat sikit drpd tayangan dkt pawagam..

      Delete
  4. Memang nampak best filem Munafik 2 ni ... saya baru je tonton yang pertama tu.

    ReplyDelete
  5. menarik je..nak kena tengok nanti nie..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.