Aczelief Cream - Krim Tanpa Steroid Baik Untuk Masalah Kulit



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Siapa yang mempunyai masalah kulit seperti kulit kering, eczema, proriasis dan sebagainya? Mungkin ada antara anda yang mencari pelbagai produk untuk mengubati atau mengurangkan masalah-masalah tersebut. Alhamdulillah, kali ini aku nak kongsikan dengan anda satu produk yang aku yakin sangat baik untuk mereka yang mempunyai masalah-masalah seperti yang diberitahu di atas.

Sebelum ini aku ada menulis tentang penggunaan produk yang mempunyai kandungan steroid, adakah baik atau tidak di dalam artikel > [ Penggunaan Ubat Sapu Steroid Untuk Penyakit Kulit, Bolehkah? ] Nak tahu lebih lanjut tentang steroid, anda dipersilakan ke artikel tersebut.


Dalam artikel kali ini, macam yang aku beritahu di atas, aku nak kongsi tentang satu produk krim iaitu Aczelief Cream. Produk ini dihasilkan menggunakan Shea Butter, Aloe Vera Oil, Witch Hazel Hydrosol, Glycerin, Olive Wax, Lavender Essential Oil, dan juga Tea Tree Essential Oil. Oh ya, aku juga telah menggunakan produk ini disebabkan aku turut mempunyai masalah kulit. Nak tahu berhasil atau tidak? Nantikan review di hujung artikel ya. Sebelum itu, jom kita tengok dahulu butiran mengenai Aczelief Cream ni.

ACZELIEF CREAM


👉 SESUAI BAGI
Eczema, Irritated, Dry Skin

Ever Noticed A Red Itchy Patch On Your Cheeks, Chin, Neck Or Knee? Does It Become Even More Irritated After Scratching? Eczema Can Appear On Different Areas Of The Body At Different Times Anywhere, And The Symptoms May Differ Individually.

Affected Areas Usually Appear Very Dry, Itchy, Thickened, Or Scaly. In Fair-Skinned People, These Areas May Initially Appear Reddish And Then Turn Brown. Among Darker-Skinned People, Eczema Can Affect Pigmentation, Making The Affected Area Lighter Or Darker.

👉 KENAPA ACZELIEF CREAM?

To Alleviate Eczema Symptoms, AczeLief Cream Is Specially Formulated To Provide Long-Lasting, Deep Hydration And Skin Protection. Aczelief Cream Contains With Enough Of Oil To Stay On The Skin And Very Good At Sealing In Moisture. However, They Are Less Greasy To The Touch And Able To Stay For Long Hours. It Has Been Formulated To Seal The Water Into Your Skin.

Aczelief Cream

👉 KANDUNGAN
Shea Butter, Aloe Vera Oil, Witch Hazel Hydrosol, Glycerin, Olive Wax, Lavender Essential Oil, Tea Tree Essential Oil.

OLIVE WAX
Olive Wax, A Natural Lipid Wax Derived From Pure Olive Oil, Improves Moisture Barrier To Seal In Moisture.

SHEA BUTTER
Shea Butter Has Been Known For Its Amazing Hydrating Effect, Thanks To The Constituents That Are Chemically Similar To Those Produced By The Body’s Own Sebaceous Glands. Besides It Has A High Concentration Of Healthy Fatty Acids That Help In Treating Eczema, Psoriasis, Burns, Sores, Scars, Dermatitis, Psoriasis. Besides, It Helps Restore Skin Elasticity For Reduced Wrinkles And Blemishes.

ALOE VERA OIL
Boasting Over 75 Nutrients, Vitamins, Minerals And Fatty Acids, Aloe Vera Oil Can Increase The Water Content In The Skin Epidermis. It Is More Cooling And Soothing By Assisting In Healing Skin Wounds And Burns.

LAVENDER ESSENTIAL OIL
Lavender Essential Oil Possesses Strong Anti-Bacterial And Anti-Fungal Properties That Can Reduce Inflammation To Help Keep Eczema At Bay.

TEA TREE OIL
Tea Tree Oil Is Lauded For Its Anti-Inflammatory, Anti-Bacterial And Anti-Fungal Properties. It Is Effective In Reducing Itching, Control Infection From Spreading, Soothing The Skin And Protecting The Skin From Free Radical Damage.

Aczelief Cream Pada Kulit

👉 CARA KEGUNAAN

Easy To Apply Creamy On Highly Sensitive Skin. Apply Gently On Affected Area, Possible Leave It Overnight. Apply Whenever You Needed.

--------

Sekarang tibalah masa untuk ketahui sama ada Aczelief Cream ini berhasil atau tidak untuk aku. Suka untuk aku ingatkan bahawa ini adalah pengalaman aku sendiri mencuba krim ini ya.

HARI PERTAMA

SELEPAS 2 MINGGU

Jujur aku nak bagitahu bahawa ada perubahan positif yang berlaku. Walaupun agak lambat dan lama masa yang diambil tapi boleh dikatakan kulit-kulit kering makin kurang. Keadaan kulit makin licin mungkin sebab krim ini yang berfungsi sebegitu. Kalau sebelum ini aku rasa macam gatal-gatal nak garu, tapi bila dah guna Aczelief Cream ni, rasa gatal dah berkurang.

--------

Disebab itulah aku nak berkongsi dengan anda. Ya, produk Aczelief Cream ini mempunyai keberkesanan yang boleh dilihat. Yang paling penting tiada kandungan steroid dalam produk ni.

.MACAM MANA NAK DAPATKAN?.

Anda boleh dapatkan dengan membeli produk ini dengan tanda harga RM 35 sahaja di laman web :-


Oh ya! Khas bagi pembaca blog dan pembaca artikel ini,  diskaun sebanyak 5% sehingga 31-03-2020 sekiranya anda mengisikan kod baucer (voucher code) ini : azkhairil05 pada pembelian anda.

#eczema #skinproblem #skintreatment #aczeliefcream

Sekian

15 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Bandar: _______________ Melacca
    pekerjaan: _ Pemilik perniagaan
    Sebarang notis: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, sila berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu dengan banyak peminjam palsu di internet, saya telah menipu saya hampir menyerah, sehingga saya bertemu seorang rakan yang baru saja memohon pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOIR FIRM, saya memohon Rm1.3 juta. Saya mempunyai pinjaman saya kurang dari 2 jam hanya 1% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya diselamatkan daripada mendapatkan hutang miskin. jadi saya nasihat semua orang di sini memerlukan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mendapat pinjaman anda.

    Pusat Aplikasi / Hubungi
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  2. bahan2 yg die gunakan pun mmg bgus utk kulit sbnarnya. bgus ni kalau ada mslh kulit kena cuba..boleh la try jugak nnti

    ReplyDelete
  3. bahan2 yg die gunakan pun mmg bgus utk kulit sbnarnya. bgus ni kalau ada mslh kulit kena cuba..boleh la try jugak nnti

    ReplyDelete
  4. Ni kira bahan organik la ek..sebab biasanya kalau kulit ni kena ada steriod baru cepat baik, tapi untuk jangka masa panjang, eloklah di elakkan. Dah ada nama Aczelief ni haaa bolehlah cuba...

    ReplyDelete
  5. Kena syorkan lah krim ini kpd sesiapa yang hadapi masalah kulit... nampak berkesan pada awak.

    ReplyDelete
  6. Rawlins pun macam kena beli gak sebab mengalami kulit kering gak. Sebab selalu duduk dalam bilik berhawa dingin kan

    ReplyDelete
  7. The list of ingredients are amazing 😍😍😍 really good for hydration. Surely this product worth the try 🎉

    ReplyDelete
  8. The texture nampak macam cooling and smooth jer. Looks good for hydration. Thank you for sharing your review.

    ReplyDelete
  9. first time dengar brand ni. nampak bagus lah, sebab ada kesan positif lepas guna. boleh lah try jugak nanti

    ReplyDelete
  10. Boleh tahan result dia. Walaupon ambil 2 minggu, tp its still result. Harga pun murah rm35 tu.

    ReplyDelete
  11. ada jual di drug store tak? kalau ya, saya lebih berminat beli walk in je

    ReplyDelete
  12. pertama kali dengar tentang produk ni.. bahan dia tu nampak mcm bagus.. harga pun okay. takdelah mahal sangat

    ReplyDelete
  13. So far tak ada masalah kulit kering. Biasa kalau bahan organik memang ambik masa tp bagusla utk badan. Kalau ada masalah kulit, boleh Bella cuba nanti.

    ReplyDelete
  14. Wah good sharing. Result pun ok je tengok. Can try later maybe. Thanks for the review

    ReplyDelete
  15. kulit saya ni pon jenis yang cepat kering. sekarang ni pon tengah guna satu produk ni. memang kna selalu ada dalam bag kalau nak ke mana2. produk ni pon nampak menarik. boleh cuba nnti.

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post