Jom Berbelanja di PG Mall Sempena Jualan Akhir Tahun !

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Jom Berbelanja di PG Mall Sempena Jualan Akhir Tahun !

Apa khabar pembaca dan rakan-rakan sekalian? Alhamdulillah, kali ini aku nak kongsikan dengan anda satu berita yang pastinya anda suka. Setiap penghujung tahun, yang paling ditunggu-tunggu sudah semestinya jualan akhir tahun dimana diwaktu inilah terdapat pelbagai promosi dan tawaran menarik!

TENTANG PG MALL


PG Mall
merupakan satu laman beli belah tempatan dalam talian di laman web www.pgmall.my. Wujud sejak tahun 2017, PG Mall merupakan platform E-Commerce Tempatan No.1 di Malaysia.

Selain itu, PG Mall juga merupakan satu-satunya laman beli belah dalam talian tempatan dan berada di kedudukan ke-3 dalam senarai laman beli belah dalam talian yang dikeluarkan oleh Iprice : https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/


Selain itu, PG Mall juga menerima semua jenis transaksi pembayaran termasuklah e-wallet! Memang mudah untuk membuat pembayaran di PG Mall!



JUALAN AKHIR TAHUN PG MALL


Bila dengar sahaja jualan akhir tahun pasti anda teruja bukan? Kali ini PG Mall mengadakan Year End Sales untuk anda semua! Untuk pengetahuan anda, jualan ini berlangsung dari 1 Disember sehinggalah 31 Disember 2020!


Potongan sebanyak RM20 akan anda terima dengan hanya perbelanjaan minimum RM50 sahaja menggunakan kod KBBM20. Manakala potongan sebanyak RM30 untuk perbelanjaan minimum RM100 dengan menggunakan kod KBBM30. Menarik bukan? 

Selain itu, marilah kita sokong barangan keluaran tempatan dengan #BarangBaikBarangkita. Anda boleh klik link ini [ https://pgmall.my/proudly-local-campaign ] dan berbelanja pelbagai barangan termasuklah barangan keperluan rumah, barangan runcit, Kanak-kanak dan Bayi, Kesihatan & Kecantikan, Automotif & Sukan, Peralatan Elektronik dan juga Fesyen!  

ANTARA STORE YANG TERDAPAT DI PG MALL







Jadi, anda tunggu apa lagi? Marilah berbelanja di PG Mall | https://pgmall.my/home  sekarang kerana pelbagai barangan dijual dengan harga yang sangat menarik dan juga tawaran menarik bersempena dengan Jualan Akhir Tahun ini!

Oh ya, anda bolehlah mendaftar sekarang di PG Mall dengan menggunakan Referral Link dibawah ini. 
👉 PG MALL ðŸ‘ˆ
 
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping 

PG MALL


SEKIAN

13 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. jOmm.. kak ana pun tengah nak usya air fryer ni aeril hehe :)

    ReplyDelete
  2. sekarang tengah musim YES, mesti ramai dok tunggu PG Mall nak bagi diskaun apa. Okay nak guna la promo code tu masa shopping nanti hehe

    ReplyDelete
  3. Memang dekat cart pg mall kita dah berderet barang tunggu nak checkout je hihihi tak sabar tunggu diskaun lebih sikit

    ReplyDelete
  4. Menariknya diskaun pg mall ni. Kebetulan nak cari perkakas rumah ni, sebab bulan depan nak masuk rumah baru.

    ReplyDelete
  5. dari Maybank dia datang, ke PG Mall jua di kembali.. hahahahah~ biasa akak beli sabun basuh baju.. buat masa ni harga kat PG Mall paling murah..

    ReplyDelete
  6. Nak masuk 12.12 ni seremmm nak bukak PGmall apss, tapi macam ada benda nak belinyaa hehehehe...

    ReplyDelete
  7. Year end banyaknya Offer situ sini. PGMall wajib mdm singgah. Dah shopping hari tu. Memang seronok dpt banyak Off dan harga Istimewa.

    ReplyDelete
  8. Banyak jugak diskaun dia. Tengah duk survey barang jugak ni

    ReplyDelete
  9. Tak sabar nak shopping kat pg mall. Banyak brg murah yg kita boleh beli

    ReplyDelete
  10. wow. pgmall pun taknak ketinggalan sales hujung tahun ni. saya rasa macam nak beli fon baru. tapi tu lah kan.. haha

    ReplyDelete
  11. Bestnya makin banyak deals yang PG Mall offers now! Lagi2 year end sales ni... Xsabar nak shop during 12. 12 juga nanti..

    ReplyDelete
  12. yeahh baru je shopping semalam 12.12 .. tengah tunggu barang sampai je ni.. harap memuaskan hati.. yeahhh

    ReplyDelete
  13. PG Mall memang selalu buat sales kali ni memang byk diskaun nti blhlah skodeng

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post