Lirik Lagu : Nada Kalbu - Aina Abdul OST Masih Ada Rindu

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Lirik Lagu : Nada Kalbu - Aina Abdul OST Masih Ada Rindu

Penyanyi berbakat besar Aina Abdul kini kembali lagi dengan buah tangan terbaru beliau untuk peminatnya dengan sebuah lagu baru berjudul Nada Kalbu. Lagu ini juga merupakan lagu OST bagi sebuah drama iaitu Masih Ada rindu. Lagu ini dicipta oleh Farouk ROman dan lirik oleh Aina Abdul sendiri dan Aisha Retno.


NADA KALBU AINA ABDUL OST MASIH ADA RINDU

Penyanyi : Aina Abdul Komposer: Farouk Roman Penulis Lirik: Aina Abdul, Aisha Retno

Bila senja labuhkan tirainya Ku menitiskan jutaan airmata yang sepi tak bermakna Padaku kau hanya deruan ombak Yang tak pernah memilih hatiku menjadi pelabuhan cinta Nada Nada kalbu pun pergi Menyeru rindu Berikanlah hati ini satu kesempatan Untuk menerangi kembali cahaya malap Hubungan kita Dan berikanlah kasih sayang dirimu padaku Kerana memori jiwamu masih terlintas difikiran jiwaku Tiada yang berbisik di hati Seindah seruan cintamu kepadaku Kau permataku Berikanlah hati ini satu kesempatan Untuk menerangi kembali cahaya malap Hubungan kita Dan berikanlah kasih sayang dirimu padaku Kerana memori jiwamu masih terlintas difikiran jiwaku

VIDEO LIRIK LAGU NADA KALBU - AINA ABDUL OST MASIH ADA RINDU


SEKIAN

No comments:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.