Kisah Kejayaan Buat RM9 Juta Sebulan Hanya Jual Produk Orang Sahaja

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Zaman teknologi dihujung jari kini memudahkan orang ramai mendapatkan maklumat dengan lebih pantas berbanding dahulu. Selain daripada mendapatkan maklumat, ramai juga yang mengambil peluang ini untuk memulakan perniagaan.

Jika dahulu, peniaga hanya menumpukan perniagaan di kedai, gerai dan kiosk untuk mendapatkan jualan, tetapi kini zaman dah berubah. Berniaga juga boleh dibuat secara atas talian (online).


Eskayvie Bantu Jana Pendapatan Lumayan Setiap Bulan Tanpa Perlu Modal & Simpan Stok

Kali ni aku nak kongsikan satu peluang perniagaan dari Eskayvie yang boleh jana pendapatan lumayan setiap bulan tanpa modal dan tanpa perlu simpan stok. 

Kalau korang perasan, aku pernah ceritakan produk Eskayvie Diffenz baru-baru ni. Eskayvie Diffenz ini membantu untuk tingkatkan sistem imun badan dan telah terjual lebih 500,000 botol. Ia mendapat permintaan yang tinggi dikalangan rakyat Malaysia kerana bahan utamanya mengandungi Cendawan Susu Harimau yang sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru.

Siapa sangka, seorang bekas Pengurus Audit yang selesa makan gaji selama 22 tahun ini boleh buat jualan RM9 juta sebulan dengan hanya menjual produk orang lain.

Jualan RM9 juta sebulan ini dibuat tanpa perlu keluarkan modal perniagaan, tak perlu jadi founder produk, tak perlu simpan stok, tak perlu ada kedai dan tak perlu hantar barang sebab semuanya diuruskan oleh HQ Eskayvie.

Puan Shabaneeny Mahmud, 43 tahun merupakan ibu kepada 5 orang anak ini telah mengambil keputusan untuk berhenti bekerja 4 tahun lalu sebab inginkan kebebasan masa demi anak-anak yang sedang membesar.


Pencapaian mereka yang dah sertai Eskayvie Nexus



Puan Shabaneeny Mahmud telah sertai Eskayvie sebab ada banyak kelebihan yang disediakan. Eskayvie ada platform lengkap bagi membantu usahawan yang tiada pengalaman berniaga.  Latihan pemasaran dan jualan yang sangat komprehensif ada disediakan untuk bantu semua usahawan secara langkah demi langkah daripada mula sertai Eskayvie Nexus sampailah berjaya capai pendapatan impian bermula daripada 4 angka, 5 angka dan 6 angka sebulan

Dia sangat yakin dengan produk berkualiti Eskayvie kerana ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna. 


Melalui peluang perniagaan ini juga Puan Shabaneeny Mahmud telah mencapai kebebasan masa dan kebebasan kewangan yang diimpikannya. Banyak impian beliau telah tercapai selepas menyertai program perniagaan Eskayvie Nexus.

Kalau korang nak tahu, Sistem Eskayvie Nexus memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward yang sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka. 

Semuanya hanya di hujung jari kini. Ada telefon pintar atau laptop dan internet, bisnes boleh berjalan lancar di mana saja kita berada.


Aku sangat sarankan kepada korang yang tercari-cari peluang untuk jana pendapatan tambahan ini untuk join Eskayvie Nexus. Banyak kelebihan-kelebihan kalau korang join.


Kelebihan Sebagai Usahawan Eskayvie Nexus
  • Tiada Modal
  • Yuran Pengaktifan Rendah
  • Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus
  • Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie
  • PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang
  • Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist
  • Insentif kereta, rumah & royalti
  • Sistem yang telus dan adil


Bagaimana Nak Sertai Eskayvie Nexus?

Sekiranya korang berminat untuk menyertai Eskayvie Nexus korang boleh pergi ke laman web rasmi Eskayvie Nexus pada pautan dibawah.


Jangan lepaskan peluang ini untuk jana pendapatan lumayan setiap bulan dengan Eskayvie Nexus. Peluang perniagaan ini telah terbukti membantu ramai usahawan mengubah hidup mereka.

Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie telah mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.

“Kita Ikhtiar untuk kesihatan diri dan bantu ekonomi keluarga,”

9 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Wow!!!!!!!!!! What an inspirational story. This person memang ada persona and pandai menjual. She's an awesome sales person. My cousin is doing the same thing for Takaful Insurance.

    ReplyDelete
  2. Oh my god...good job...sungguh memberi inspirasi...tiba2 rasa semangat pulak. mane tahu boleh mencuba nanti...

    ReplyDelete
  3. I wish to join Usahawan Eskayvie Nexus too haha, so many benefits to become one member la

    ReplyDelete
  4. Dalam keadaan ekonomi yang terganggu gugat seperti sekarang, sememangnya aliran perniagaan dan keusahawanan adalah yang terbaik. Dan sudah semestinya yang boleh memberi bimbingan sebegini sangat dicari-cari.

    ReplyDelete
  5. Wow that's really inspiring and can earn so much money by just selling products.

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post