Emas Chiang Heng: Harga Emas Terendah di Seluruh Malaysia

Aerill Hassan
10

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Apa khabar rakan-rakan dan pembaca sekalian? Barang kemas merupakan salah satu perkara yang cukup dekat dengan golongan wanita. Aksesori barangan kemas ini mesti ada untuk menyempurnakan pemakaian setiap hari golongan wanita, tidak kira untuk sebarang acara, majlis ataupun perayaan.

Baiklah, untuk anda yang memang mencari barangan kemas dan sebagainya pada harga yang rendah, anda bolehlah membelinya di Emas Chiang Heng! Tahukah anda, Emas Chiang Heng menawarkan pelbagai barangan kemas dengan harga yang paling menarik? Pelbagai ganjaran dan tawaran istimewa juga turut diberikan pada pelanggannya.


EMAS CHIANG HENG: HARGA EMAS TERENDAH DI SELURUH MALAYSIA 



Untuk pengetahuan anda, Emas Chiang Heng menawarkan pelbagai promosi dan tawaran eksklusif di seluruh 19 cawangannya di seluruh Malaysia dengan misi "Semua Orang Mampu Memiliki Emas". Emas Chiang Heng sememangnya sebuah jenama yang kukuh dengan pengalaman berada di pasaran selama 37 tahun! Selain itu, Emas Chiang Heng turut menerima pelbagai anugerah termasuklah pada tahun 2020, Emas Chiang Heng mencatatkan rekod The Malaysia Book of Records bagi  rekod yang membanggakan dengan 117 siaran langsung dalam satu hari. 

Dengan usaha yang telah dilakukan selama ini seiring dengan reputasi yang baik yang terbina, Emas Chiang Heng kini telah membuka cawangan ke-19, simbol platform yang mempunyai kredibiliti dan keterjaminan. 

HARGA EMAS TERENDAH? BIAR BETUL!


Pasti ramai yang ingin tahu mengapa harga yang ditawarkan adalah terendah di Emas Chiang Heng bukan? Untuk maklumat, Emas Chiang Heng menawarkan harga emas yang terendah kerana ianya tidak perlu mengambil kira kos pemasaran seperti kos sewa di pusat membeli-belah, kos iklan fizikal, dan sebagainya. 

Kos-kos yang dapat dijimatkan ini dapat diterjemahkan dalam bentuk memberikan pulangan terus kepada pelanggan dengan menawarkan harga emas yang berpatutan. 

Selain itu, oleh kerana Emas Chiang Heng juga menghasilkan rekaan sendiri, maka penjimatan dari kos pengedaran borong, membolehkan Emas Chiang mengawal sepenuhnya kos pembuatan dari caj harga upah hingga harga emas, maka pelanggan dengan itu dapat membeli emas dengan harga yang paling murah dan berpatutan.

HARGA JUALAN SEMULA TERTINGGI DI EMAS CHIANG HENG!


Untuk anda yang mungkin berniat untuk menjual semula emas yang anda miliki, anda boleh berbuat sedemikian di Emas Chiang Heng! Emas Chiang Heng menawarkan harga jualan yang tertinggi di seluruh Malaysia, dengan proses pemulangan emas yang jelas dan telus serta tanpa sebarang kos tersembunyi. 

Menariknya, Emas Chiang Heng menerima emas untuk dijual semula tanpa banyak syarat, termasuk perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas, dan Emas Chiang Heng menerima emas walaupun karat, pecah, dan kemek. Bahkan, Emas Chiang Heng juga menerima emas yang telah terbakar dalam kebakaran. Tawaran yang diberikan sememangnya cukup menarik!

PERTUKARAN TANPA SYARAT DALAM TEMPOH 7 HARI 


Aku yakin pasti ada antara anda yang mungkin membeli emas, dan kemudian berfikir untuk menukarnya. Jangan risau, anda boleh menukar emas yang anda beli di Emas Chiang Heng. Emas Chiang Heng membenarkan pelanggan memulangkan atau menukar saiz perhiasan emas yang dibeli dalam tempoh 7 hari, dengan syarat tidak ada kerosakan. 

Selain itu, Emas Chiang Heng juga menawarkan perkhidmatan membaiki dengan percuma dalam tempoh 30 hari (kecuali jika perhiasan tersebut memerlukan penambahan emas) dan servis membersihkan emas percuma seumur hidup, termasuk perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser. Memang terbaik!


Of course aku pun dah dapatkan barangan kemas di Emas Chiang Heng! Tapi bukanlah untuk diri sendiri tetapi untuk hadiah buat ibu yang tercinta. In shaa Allah bersempena hari kelahirannya yang bakal tiba akau akan hadiahkan Emas Chiang Heng !


DAPATKAN BARANGAN KEMAS MENARIK DI EMAS CHIANG HENG


Mula labur emas kat Kedai Chiang Heng Tips untuk Pelabur : https://vt.tiktok.com/ZSLrhAdPH/
Macam mana nak jual emas kat Chiang Heng?: https://vt.tiktok.com/ZSLrhrEwv/


Selain pembelian terus ke kedai, anda juga boleh membeli secara atas talian. Berikit adalah beberapa platform Emas Chiang Heng untuk jualan atas talian. 

SEKIAN

  • Laman Web:https://chiangheng.com
  • TikTok : https://www.tiktok.com/@chianghengjewellery
  • Shopee:shopee.com.my/chianghengjewellery

LAMAN SOSIAL MEDIA
  • Facebook: www.facebook.com/ChiangHengJewellery
  • Instagram:@chiang_heng_jewellery
  • Youtube:https://youtube.com/@chianghengjewellery3423
  • Tiktok: @emaschiangheng @ChiangHengJewellery
  • RED App:4134819312


#ChiangHengJewellery #EmasChiangHeng #ChiangHeng #EmasAsli #Emas916 #Emas999 
#HargaEmasPalingRendah #TheMalaysiaBookOfRecords #BangKemasEmas 
#PajakGadaiEmas #pelaburan

Post a Comment

10Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Sebab murah, terus share dengan kakak sebab dia gemar mengumpul dan menyimpan emas. Rawlins pun dah start terikut dia menyimpan emas.

    ReplyDelete
  2. bae memang pelanggan chiang heng sebab bae suka design sempoa. kalau kat sini design sempoa tak sama dengan orang lain

    ReplyDelete
  3. Uishh bio betul harga rendah kat sini... Dpt beli emas baru best ni.... Pakkal jauh tau tempat..

    ReplyDelete
  4. Memang berbaloi lah shopping emas kat sini, design-design pun semua cantik2. Nanti boleh ajak kakak datang sini juga

    ReplyDelete
  5. Memang worth it lah kalau nak beli emas kena ke sana sebab harga dan design bagus

    ReplyDelete
  6. Murah kan Emas dekat Kedai Emas Chiang Heng ni, murah berbanding kedai emas laina and after sales servis dia mmg bagus :)

    ReplyDelete
  7. Banyak betul design2 yang menarik kat Kedai Emas Chiang Heng ini. Dahla murah pulak tue.. next kalau nak beli hantaran untuk majlis kawen adik AM, confirm AM rekomenkan kedai emas Chiang Heng

    ReplyDelete
  8. Ohh wow....so many beautiful designs for choices especially good to shopping as gift. Thanks for sharing this. Cheers SiennyLovesDrawing

    ReplyDelete
  9. Wahhhhhh bestnya barang kemas kat sini harga lain dari yang lain. Boleh la datang nanti untuk shopping barang kemas untuk emak. Hehehe.

    ReplyDelete
  10. cantik sgt rekaan brgn kemaa kat sini. suka tengok.. kualiti dan harga sangat berpatutan - ayu

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!