Habiskan Duit RM 1000 000 dalam masa sehari?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Alhamdulillah hari ni angah habiskan RM 100!! Sebenarnya bukannnya satu juta pun :D Tak pernah-pernah angah habiskan duit sebanyak itu untuk bershopping tanpa ibu bapa di sisi.Hehe.Angah shopping apa sebenarnya ek??
Hari ni angah pergi ke BENTLEY MUSIC di Mutiara Damansara.Kawasan orang kaya tau!!Hehe,ada sesiapa yang rumahnya di sini??Hehe.
Angah memang sebelum ni merancang untuk ke sini membeli beberapa barang music.Dan alhamdulillah tercapai jugak impian angah untuk memebeli barang2nya.
Bertolak dari Shah Alam sebelum solat Jumaat,solat di Damansara.Tak sangka jumpa artis Ashraf Muslim pulak kat sana.Kemudian,angah membeli Music Stand dengan Reed Clarinet.

Inilah stand music nya.Untuk apa angah beli?Sebagai pemegang skor bila angah nak practice ataupun nak perform.
 

 Ini pulak adalah reed clarinet yang angah beli.Harganya??Semua sekali lebih kurang RM 78.00.Okeylah kan??Lepas tu angah dengan kawan2 pergi makan dan pulang ke Shah Alam dalam keadaan jammed yang agak teruk.
Sekian. 
 
 

 

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post