Pemenang Review Blog Djh 2014 :D





Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sekarang tibalah masanya untuk angah umumkan pemenang Review Blog DJH 2014.Tak tahu pun ada segmen?? Anda tentunya tak alert dgn post angah di FB.Walau apa-apa pun..
Ini lah pemenangnya :-

6 Pemenang


Terima Kasih diucapkan kepada blogger Syira Lokman .Review yg baik dan best.Hehe,rasa seronok je bila baca entry itu.Sape yang tak seronok kan??Bila direview?? Klik gambar di atas untuk lihat entry tersebut.
Hadiah : Facemask & Collagen Eyemask


Terima Kasih diucapkan kepada blogger Fatimah Azzahrah kerana sudi sertai segmen simple ini.Review yang menarik walaupun hanya sedikit :D Tekan gambar untuk ke entry review :D

Hadiah : Fridge Magnet 


Terima kasih diucapkan kepada blogger Asha Lya yang sentiasa menyokong DJH.Review yang menarik dan the best. :D Klik gambar untuk ke entry review.
Hadiah : Hadiah istimewa daripada DJH


Terima kasih diucapkan kepada blogger Sharwani kerana turut serta segmen simple ini.Tak layak lagi nak kutuk DJH?? hehe..semua orang layak nak kutuk..jom kita kutuk sesama blogger?? :D Klik gambar utk ke entry review.
Hadiah : Topup RM 5



Angah nak berikan pujian kepada blogger  Iman kerana membuat entry review yang kreatif dan menarik.Review yang menarik sangat.Hampir semua part dalam blog blogger ini review.Nak tahu?? Klik gambar untuk terus ke entry itu.
Hadiah :  Keychain dri Sarawak 
 


Terima kasih diucapkan kepada blogger Wafi .Review yg simple dan menarik.Terima kasih..dan tahniah.
Hadiah : Keychain dari Sarawak
Penghargaan
Sejuta ucapan terima kasih angah ucapkan kepada mereka semua yang sanggup berpenat lelah,bersengkang mata dari pagi sampai ke tengah malam,untuk menyiapkan entry review Blog DJH. Terima kasih kerana sudi mereview blog DJH.
Blog DJH masih lagi seperti blog-blog yg lain.Masih banyak yang perlu diperbaiki.Harapannya supaya anda semua sentiasa menyokong dunia blogging.Sama-sama kita mewarnai dunia blogging ini.
Selain itu,ucapan tahniah juga untuk mereka kerana telah terpilih untuk menerima hadiah!! :D
Sila PM DJH di Fanpage :-

Nama :
Alamat :
Entry Review :
No Telefon :

15 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. wah thniah kepada pemenang ;) the lucky person....

    ReplyDelete
  2. Salam angah sory lewat sikit singgah cne :)...trima kasih pilih kita sbg pemenang..t kita pm detail ekk

    ReplyDelete
  3. alhamdullilah saya menang juge . Ini le segmen pertama yang saya menang ..

    ReplyDelete
  4. baru menyinggah....tahniah semua........

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post