Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH : 31.1.2014



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kembali lagi dengan ranking terbaru untuk bulan ini!!! Tahniah diucapkan kepada mereka yang telah tersenarai dalam ranking untuk bulan Januari 2014.

Seperti yang sudah dijangkakan blogger Kathy R'bain sekali lagi menjadi juara ranking untuk bulan Januari 2014.Diikuti blogger Invisible Me,Asha Lya,Muhammad Khairuddin Lim,Wafi Remli,Syira lokman,Norhasniza Khalid,Zulqarnain Abu Hassan,Sheila Salim, dan Sukma Harun.
Kalangan 11 sehingga 20 pula menyaksikan blogger-blogger berikut mengungguli carta iaitu blogger Nurfaezah Abdullah,Maria Fidz,Abak Lorong Cinta,Ian Faizal,Nur Madiha,TelingaBulat,TetoYaksa,Akif Imtiyaz,Claramenda Douhin dan juga blogger Farah Waheda Wahid.
Untuk kalangan ketiga pula,menyaksikan blogger-blogger seperti Mia Liana,Shark Kay,Abak's Role,Akeyla Azmi,Aswan Azmy,Farah Arina,Liniey Nor,Mar Mansor,sha dira dan juga Yun Sing tersenarai dalam kalangan ini.

Terima kasih diucapkan kepada semua blogger yang sudi singgah dan meninggalkan komen anda di entry blog DJH.Disini angah juga ingin meminta maaf sebab tidak berkesempatan nak balas balik komen-komen anda,angah agak busy sejak belakangan ini dan juga seterusnya.
 

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post