Sebab Saya Happy : Gempak!!




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Sebab KENAPA Saya Happy??

Alhamdulillah,pagi tadi..angah dengan rasa tenang bangun dari tidur,lepas tu terus gerak ke fakulti.Dengan rasa tenangnya lagi,angah masuk ke dalam bilik exam.Alhamdulillah midterm studio exam untuk clarinet sudah berjaya dengan lancarnya.Tiada masalah yang terlampau obvius sangat seperti di semester satu sebelum ini. (Rujuk Sini Untuk Cerita Semester Satu) 



Kemudian,lepas habis sahaja exam tersebut yang bermula pada pukul 9.00 pagi sehingga 9.10 pagi,angah terus bertolak ke bilik tradisional pula.Sebab apa angah gerak ke situ? Sebab angah ada exam midterm tradisional pula selepas itu.
Untuk exam kali ini,kami semua diminta untuk bermain lima alat dalam set gamelan.Gamelan melayu!Alhamdulillah akhirnya selesai juga exam itu.Angah rasa lega sebab dah habis exam tradisional.Kerana apa?Kerana lecturer yang sangat tegas dan berdisiplin orangnya.Pantang datang lambat ke kelas,pasti di hukumnya. 



Secara kesimpulannya,angah rasa happy dengan apa yang jadi hari ini.Tapi esok pun ada exam lagi.So tak boleh nak happy sangat. Haha.. Esok exam Midterm Orchestra + Kuiz History of Music.In shaa Allah angah boleh buat. Sekian.





7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post