Final Exam Semester 2 Akhirnya Berakhir




Assalamualaikum dan salam sejahtera.




Alhamdulillah,sudah berakhir Final Exam semester kedua bagi pengajian angah di UiTM Shah Alam. Sebenarnya dah habis lebih 4 hari lagi. Hehe,cuma terlambat nak update. Apa yang angah rasa adalah sangat lega apabila segalanya dah selesai.





Subjek yang angah ambil untuk semester ini :-
Theory Of Music 2
Aural Skills 2
Traditional Music 2 
BEL 260
CTU 151
History Of Music 2
Music Management
Principal Instrument
Forum
HPD
Orchestra

Alhamdulillah segala-galanya berjalan lancar. Kadang-kala ada juga ketika mananya angah agak tertekan apabila semester ini lebih mencabar. Kadang-kadang angah tidak dapat tumpukan perhatian disebabkan adanya hal-hal remeh. Selain itu,angah juga menerima cabaran yang hebat apabila semester ini,angah terpaksa menggunakan masa atau membahagikan masa juga untuk latihan PERWIRA,kelas Tutor Theory,dan juga ulangkaji.

Untuk pengetahuan semua,angah dipilih untuk menjadi Tutor dalam subjek Theory of music. Pada mulanya angah tak sangka yang angah akan dipilih. Tapi alhamdulillah,lecturer memilih angah untuk menjadi tutor.
Apa yang angah harap adalah supaya semester ini angah akan mendapat anugerah Dekan sekali lagi,sekaligus dapat mencapai impian angah untuk mendapat ANUGERAH NAIB CANSELOR
Sekian. 

10 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Semoga segala yg sudah dilalui akan menampakkan kejayaan akhirnya..membuatkan angah lebih yakin untuk menggapai apa yg diimpikan tu.. usaha sudah dan tawakkal kepadaNya sahaja. pcl doakan kejayaan angah.

    ReplyDelete
  2. tahniah angah..moga apa yg d impikan akan trcapai

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah habis exam. Angah student degree atau diploma? Awesome ni student music. :)

    ReplyDelete
  4. hye..syira datang jenguk tuan blog..lama tak tegur..hehe
    :) jemput singgah blog syira, akan ada GA APRIL hari ini..tunggu ^_^

    ReplyDelete
  5. yey! sama la kita pn.sep ckit. ^^,
    gud luck. hope dpt anugerah naib canselor nnt :)
    insyaAllah :)

    ReplyDelete
  6. yeayyy dah habis exam hehehe.. tahniah..

    btw terima kasih sudi join sesi promote di blog mak dara.. Mak dah buat senarai jom terjahhhhh http://www.bicaramakdara.com/2014/04/promot-blog-kaw-kaw.html

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah abih exam...SA datang dari segmen Mak Dara

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post