Imbas Kembali : #Throwback 1


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini angah nak buat entry #Throwback. Sebenarnya angah sendiri pun tak faham perkataan #Throwback tu apa,yang angah tahu,dia macam imbas kembali masa lalu.Jadi,kali ni angah nak imbas ketika angah di tingkatan 4.
Gambar menunjukkan ketika angah dan pasukan TSB sedang berlatih kawad formasi di tengah panas di Pusat Kokurikulum Pulau Pinang.Kalau anda nak tahu,yang sedang memegang alat muzik yang besar gedabak tu adalah angah.Sambil mengangkat tangan.Ketika itu sedang berlatih untuk pertandingan Natcomp 2011.
Apa itu Natcomp?? Natcomp adalah singkatan kepada National Marching Band Competition.Apa yang menarik adalah,dalam kawad formasi pancaragam,kita bukan sahaja bermain alat muzik,tetapi kita menari dan berjoget.Apa yang angah suka adalah ketika membuat tarian robot.Sangat seronok. Penonton ketika itu kagum dan terkejut.
Apa yang angah sedar ialah,sekarang angah dah tak boleh nak berkawad formasi dah.Bukannya apa,sejak angah keluar daripada sekolah,angah hanya pernah membuat persembahan ketika PERWIRA sahaja.Itu adalah orchestra dan bukannya kawad.
In shaa Allah kalau ada rezeki,mungkin angah akan dapat berkawad lagi??
Sekian.
 

3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post