Cara mudah dapatkan SEO SCORE 100%



Assalamualaikum dan salam sejahtera.




Semalam ,angah telah mencari beberapa tutorial tentang cara nak naikkan skor SEO blog ini. Untuk pengetahuan anda semua , blog angah pada awalnya skornya ialah 17%.Sangat rendah. Angah mencari tips-tips daripada blogger lain. Setelah mencuba pelbagai tutorial dan akhirnya tidak memberi kesan, angah telah terjumpa satu tutorial yang akhirnya berjaya.
Tutorial daripada PCL telah berjaya menaikkan markah SEO angah daripada 17% ke 80%. Alhamdulillah , tetapi angah ada masalah dengan tag H1. Cara yang ditunjukkan masih tidak berjaya. Sehinggalah ke hari ini, akhirnya angah telah jumpa satu tutorial yang hampir sama.
Alhamdulillah , akhirnya menjadi juga! Angah jumpa di laman web ini. Alhamdulillah , sekarang markah SEO blog angah ialah 100%. Tak sangak begitu mudah sahaja untuk menaikkan markah SEO blog.
 Terima kasih kepada tutorial -tutorial di luar sana yang banyak membantu blogger yang tidak reti langsung berkenaan coding semua ni. Hehe. Nantikan entry terbaru angah berkenaan EFG.
Sekian. 

12 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post