Pelbagai KUPON hanya di iprice !!!?




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pagi tadi angah telah menceritakan tentang kelebihan dan apa yang menarik di iprice!! Kali ini , angah nak cerita tentang apa lagi yang ada di iprice. Sememangnya bagi angah , bila berbelanja di iprice , ianya berbaloi kerana setiap barang yang diperlukan ada disana.

 Jenama yang terdapat di dalam iprice



Di dalam gambar di atas , ialah beberapa jenama yang terdapat di dalam laman web iprice. Sungguh banyak bukan? Jenama yang menarik , yang sememangnya berkualiti!

Kategori yang terdapat di dalam iprice


Dalam gambar ini pulak , memperlihatkan beberapa kategori barang atau jenis barang yang terdapat di dalam iprice. Sememangnya iprice merupakan laman web yang lengkap dengan pelbagai informasi yang kita perlukan.

KUPON?? 



Apa yang menarik , di iprice , terdapat juga kupon -kupon dari syarikat -syarikat beli belah online lain seperti Zalora , Lazada dan lain-lain. Sememangnya yang paling dinanti-nantikan sudah semestinya kupon , kerana kita dapat berbelanja dengan lebih menarik dengan adanya kupon.
Jadi , apa lagi tunggu?

Berminat? Lawati :- 

Laman Web : http://iprice.my/shop/
Facebook : https://www.facebook.com/ipriceMalaysia

Twitter :  https://twitter.com/ipriceMY

Sekian. 


7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post