Praktikal di Istana Budaya



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Mungkin ada antara anda yang perasan bahawa aku sudah jarang menulis sejak seminggu yang lalu. Kalau ada pun , hanya entri wordless wednesday & tazkirah jumaat yang sememangnya adalah auto publish. Ya, punca utama aku jarang update entri panjang lebar adalah kerana aku sekarang ini sedang praktikal di Istana Budaya , Jalan Tun Razak , Kuala Lumpur.

Sebenarnya subjek praktikum ini adalah di dalam semester 5 iaitu semester yang akan datang pada bulan Mac nanti. Tetapi, telah menjadi kebiasaan pelajar muzik untuk mengambil & membuat praktikal pada cuti semester 4 iaitu cuti sebelum masuk semester 5.

Ada beberapa tempat praktikal yang dibolehkan untuk semua pelajar Muzik untuk berpraktikal , tetapi aku sendiri memilih untuk praktikal di Istana Budaya. Nak jumpa artis? Mungkin itu adalah bonus tetapi yang lebih mengujakan adalah orkestra simfoni kebangsaan yang berpangkalan di situ.

Walaubagaimanapun , aku masih lagi mencuri masa untuk menulis di dalam blog ini di waktu malam. Jika internet aku datanya banyak , maka aku akan update blog. Jika data kurang , terpaksalah di tunda kehari yang lain. 

Akan aku cerita lagi berkenaan praktikal di entri berikutnya.

Sekian,terima kasih.

Baca Juga :  Bahagian 2 | 3 | 4 | 5

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Update lagi kalau boleh, saya berminat untuk praktikal di sana bulan jun ini :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post