Hadiah Pilihan Untuk Hari Ibu #printciousgifts

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Entri kali ini , aku nak cerita tentang sesuatu yang istimewa. Memandangkan Hari Ibu yang akan datang pada bulan Mei nanti, aku telah membuat beberapa survey di beberapa kedai untuk membeli barang buat ibu aku yang tersayang. Aku merancang untuk membeli special gifts for her.

Alhamdulillah , aku ada jumpa satu laman web membeli belah online yang istimewa iaitu hanya menjual barang-barang hadiah menarik iaitu Printcious . Di laman web ini , ianya bukan sahaja menawarkan hadiah untuk wanita ,tetapi hadiah untuk sesiapa sahaja.

Mak aku merupakan seorang yang simple sahaja. Beliau tidak suka barang yang terlampau mahal dan berjenama. Asalkan barang itu cantik dan berkualiti, ianya sudah memadai. Kalau sebelum-sebelum ini , beliau hanya akan membeli belah di kedai biasa-biasa sahaja. Jadi , kali ini aku ingin memberi penghargaan kepada beliau kerana menjaga aku buat 23 tahun ini. In shaa Allah aku akan sentiasa menjaga dan menyayangi beliau sehingga akhir hayat.

Jadi , setelah melihat beberapa barangan di dalam laman web itu , aku tertarik dengan beberapa barang :-

Mom Leaf


https://www.printcious.com/my/shop/ceramic-tiles/ceramic-tiles-rectangle/mom-leaf-31780

Barang pertama yang menjadi perhatian aku adalah ceramic tiles ini. Gambar nanti akan aku ubah , dan letakkan gambar ketika aku bayi , kemudian gambar ketika aku remaja , dan juga gambar ketika aku konvo. Mesti cantic kan? Tak sabar rasanya.


Mom, You Were Right


https://www.printcious.com/my/shop/t-shirts/cotton/mom-you-were-right-28861

Pilihan kedua aku adalah t-shirt ini. Sebenarnya aku membayangkan bahawa aku akan memaai t-shirt ini ketika memberikan hadiah kepada beliau. Nampak comel je. Mom, You Were Right. Memang mak aku sentiasa betul. Mungkin boleh ditukar warnanya dan juga saiz?

Mama Knows Best



https://www.printcious.com/my/shop/t-shirts/cotton/mama-knows-best-28860


Ini pula t-shirt yang akan aku berikan kepada mak aku untuk dipakai. Warna boleh diubah. Tetapi tulisannya sangat bermakna. Mak aku tahu apa yang terbaik buat anak-anak mereka. Bolehlah mak pakai t-shirt ni waktu jalan-jalan atau masa bersembang bersama jiran-jiran.

Supermom


https://www.printcious.com/my/shop/t-shirts/cotton/supermom-28865

Akhir sekali , pilihan terakhir adalah pakaian t-shirt ini. Supermom. Memang mak aku adalah supermom. Berjaya menjaga keempat-empat anaknya sehingga berjaya menjadi manusia berguna. Rasanya semua ibu di dunia adalah supermom kan?

………………………………………………………………………

Jadi , itu sahaja pilihan aku buat masa ini. Sebenarnya ada lebih banyak barangan menarik yang terdapat di laman web itu. Rambang mata jadinya sebab ada banyak barangan yang terlampau cantic dan menarik. Susah aku nak pilih hadiah yang sesuai. Selain untuk hari ibu , ada juga hadiah yang sesuai untuk hari-hari yang lain seperti hari graduasi, hari bapa , hari valentine, hari lahir dan juga hari ulang tahun.


In shaa Allah , untuk hari-hari sambutan yang lain , aku pasti akan ke laman web ini lagi untuk memilih hadiah yang menarik dan juga berpatutan harganya.Kepada anda yang ingin membeli sesuatu sebagai pengharagaan buat insan teristimewa, anda bolehlah terus ke laman web ini. In shaa Allah , semua barangnya akan menarik perhatian anda. 

If you are looking for door gifts idea for guests, don’t forget to contact them.Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, birthday photo booth is your best entertainment.”

6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Wah, idea hadiah yang sangat menarik untuk hari ibu...

    ReplyDelete
  2. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Example: non woven bags, tshirt, lanyard, keychain, etc...

    ReplyDelete
  3. www.foodpackagingkl.com/Food packaging wholesales, Plastic food container, Cooler Bag, Ziplock Bag, Seal Bag and etc..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post