Review Blog : Kisahsidairy.com


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Blog bertuah terakhir yang akan direview pada bulan ini adalah blog Kisah Si Dairy. Siapa je tak kenal blog ini? Rasanya semua blogger dah kenal dengan blog dan tuan punya blog kan? Kalau kita lihat pada tajuk blog sahaja , sudah pasti ia membawa maksud entri di dalam blog ini adalah mengisahkan tentang diari hidup beliau.




Berkenalan dengan tan punya blog , beliau merupakan seorang blogger yang berasal dari Johor. Merupakan seorang ibu yang bekerja sepenuh masa dan blogger separuh masa. Beliau berblogging sejak tahun 2010 , pernah menggunakan nama lain bagi blog beliau dan akhirnya memilih nama blog sekarang sebagai pilihan.


Mengenai blog , pertama , aku sangat suka pada header blog. Nampak sangat classy. Gambar header sangat bertepatan dengan tajuk blog ini iaitu diari. Seterusnya, aku suka template blog ini. Sebab apa? Sebab mudah nak lihat entri-entri lain setelah membaca satu-satu entri. Selain itu , ada banyak entri menarik perhatian aku , sebagai contoh adalah entri Khasiat dan Kelebihan Cuka Epal.

Tak banyak yang aku boleh ulas tentang blog ini kerana semuanya sudah cantik. Semoga di masa hadapan blog anda akan semakin maju. Kepada anda yang nak terjah ke blog ini , boleh klik link di bawah.


.............................................................................................................

P/S : Minta kebenaran pada tuan blog untuk screeshot beberapa bahagian di dalam blog. 


6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post