Review Blog : ByShaz.Blogspot.Com



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hari ini kita akan teruskan lagi dengan review blog bertuah. Blog bertuah hari ini adalah Byshaz.Blogspot.Com. Dimiliki oleh blogger Lady SHAH. 


Mengenai tuan punya blog, Lady SHAH , tak banyak yang kita dapat ketahui daripada blognya. Setakat yang aku ketahui , tuan punya blog ini sangat peramah dan rajin meninggalkan komen-komen di blog rakan-rakannya. Mungkin sebab ruangan About Me hanya memaparkan akaun google plus beliau sahaja. Apa yang pasti, gambar profile picture google plus itu sudah semestinya gambar anak beliau.


Mengenai blog pula, boleh dikatakan blog ini merupakan sebuah blog yang ringkas. Reka bentuknya sangat ringkas dan loading blog sangat cepat.Mungkin kerana tiada widget-widget yang menyebabkan loading blognya berat. Selain itu, widget yang terdapat di dalam blog ini adalah widget yang penting sahaja. Tiada widget-widget merapu.

Jadi , kepada anda yang nak mengenali dengan lebih lanjut tentang blog ini, anda boleh ke blog ini dengan segera. Jom kita terjah beramai-ramai.


Sekian.

............................................................................................


P/s : Minta kebenaran tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog. Terima kasih.

Baca Juga :-

Senarai Pemenang Review Blog April 2018

Review Blog Percuma April 2018 !

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. hai aerill.
    pe kabo? harap sihat.
    aida dtg terjah dari dashboard blog aida.
    ada time ni, dpt lah blogwalking :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post