NEW KFC Mad Mex Twister! Sedap ke?



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hai semua! Entri kali ni nak bagitahu dekat semua bahawa Kentucky Fried Chicken [KFC] ada satu produk terbaru iaitu KFC Mad Mex Twister! Ada yang dah mencubanya? Sebenarnya dah lama juga tak makan dkt KFC sebab tak dapat duit dihabiskan untuk perkara-perkara lain. Mungkin sebebulan sekali tu bolehlah..


Gambar menunjukkan apakah isi kandungan didalamnya. Antara kandungannya adalah kacang kuda, jagung,kacang ginjal merah, keju pedas mexico, kepingan zinger, sayur segar dan tortilla. Macam mana? Menarik tak?

Apa yang aku nak tegaskan adalah kebanyakan gambar promosi adalah berbeza daripada apa yang kita dapat. Jadi, sebagai peringatan awal, set di minda bahawa ianya mungkin tak sama macam dalam gambar-gambar ini.

Untuk harga pula , kita boleh beli mengikut set sama ada mahu beli a' la carte, combo ataupun box meal. Anda boleh pilih mengikut pilihan anda.






Macam mana dengan harga pula? Anda rasa berbaloi tak dengar harga itu untuk dapat makanan yang disediakan? Jumlah harga dan jumlah makanan? Berbaloi atau tidak? Kepada yang sudah rasa atau mencuba KFC Mad Mex Twister ini bolehlah ceritakan pengalaman anda di ruangan komen.


Sila lawati : https://kfc.com.my/bm/promotions/mad-mex

Sekian

16 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. alahai teringat kan kat foldover mcd. haha! tapi saya pun belum try lagi mad mex twister ni. teringin lah jugak sebenarnya. hehehe

    ReplyDelete
  2. Kfc slalu indah kabar dari rupa. Agak krg bminat sb tgk ayam cam super dry je, skali ngap kang trus tepung.Pergi kfc untuk ayam ori slalunya 😊

    ReplyDelete
  3. Tengah-tengah malam aku bukak entri ni terus rasa lapar semacam 😆😆😆 nanti pergi lah try and buat review kalau aku nak buat review pasal makanan di memang sayonara lah jawab nya, tak sempat ambik gambar makanan dan masuk mulut ahaks

    ReplyDelete
  4. Del belum cuba lgi.. jrg kalau pergi kfc order menu ni

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post