Welcome December 2018



Assalamualaikum dan salam sejahtera




Alhmdulillah, kita sudah di bulan terakhir pada tahun 2018. Tahniah kerana anda berjaya capai segala yang diimpikan dan dicita-citakan pada impian tahun 2018 ini. Bagi impian yang belum tercapai, anda mempunyai satu bulan sahaja lagi untuk ditunaikan impian itu. Walaubagaimanapun, tidak mengapa jika impian tidak tercapai kerana semuanya telah ditentukan oleh-Nya.


via GIPHY
Macam aku sendiri, tahun 2018 merupakan tahun yang penuh dengan cabaran. Setakat ini sudah bermacam-macam perkara yang terjadi dan rasanya paling merunsingkan apabila aku telah tamat belajar dan apakah langkah seterusnya.

Alam pekerjaan? Sudah bersediakah aku? Semuanya menjadi persoalan pada diri ini untuk tahun 2018 ini. Alhamdulillah, semuanya berjaya diselesaikan. Langkah ke peringkat seterusnya, persiapan diri di peringkat yang lebih tinggi, semuanya sedang disiapkan dan in shaa Allah pada tahun 2019, aku akan menempuh alam baru. In shaa Allah.

Sekian.

5 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. supaya apa je keputusan yang aeril buat akan memberi manfaat kepada diri :)

    ReplyDelete
  2. Semoga apa yang awak usahakan Insha Allah akan membuahkan hasil.. jangan berputus asa dengan kehidupan ini.. Salam Disember untuk awak dan TAHNIAH kerana minggu ini awak terpilih untuk direview.. Jemputlah singgah di jurnal akak..

    https://www.shikinrazali.com/2018/12/sahabat-blogger-pilihan.html

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segala perancangan, ameen

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post