Wajah 5 Doktor Kacak Membuatkan Gadis Terpaku !!



Sumber : Astrogempak
Viral di facebook dengan gambar-gambar doktor kacak dan membuatkan ramai gadis dan wanita berasa mahu pergi ke hospital , melihatkan tahap kekacakan doktor-doktor ini.
Kali ini angah akan senaraikan gambar akan membawa anda beralih bidang ke bahagia perubatan dengan memaparkan 5 doktor tampan yang boleh membuatkan anda ingin kerap ke hospital untuk menjalani ujian kesihatan. 
Walaupun ada di antara mereka ini menjadi viral di media sosial,  hanya dapat sedikit sahaja info mengenai diri mereka berdasarkan Instagram masing-masing, jom kita lihat…


1) Mike 
Doktor kacak ini berusia sekitar 20an-30an. Dia merupakan seorang pembantu perubatan di salah sebuah hospital di New York, Amerika Syarikat. Difahamkan dia sudah berkhidmat di hospital berkenaan kira-kira 2 tahun dan mempunyai seekor anjing Husky bernama Roxy.



2) Mrsir84 
Doktor stailo ini berusia sekitar 20an dan masih junior dalam bidang kedoktoran. Selain membantu pesakit untuk menjalani rawatan, dia juga gemar melancong ke seluruh dunia terutama benua Eropah.




3) Justin Parks 
Walaupun belum ditauliahkan menjadi seorang doktor, namun Justin antara bakal doktor yang memiliki wajah yang kacak dan menggoda. Dia masih belajar di salah sebuah University di Tulsa Oklahoma Amerika Syarikat.

 

4) Petey Lao 
Selain kerjayanya sebagai seorang doktor, Petey Lao adalah seorang bapa kepada 2 orang anak perempuan. Seorang yang gemar melancong, memasak dan bermain tennis perkara lain yang anda perlu tahu mengenai Petey ialah… Maaf dia bukan lelaki ‘lurus’.



5) Jp Lacroix 
Jp Lacroix merupakan seorang doktor Dermatology MD di salah sebuah hospital di Montreal Kanada. Tersenarai lelaki paling kacak di Kanada dan gemar aktviti sukan iaitu gim dan berbasikal.





Sekian.

3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post