Periksa Prestasi Blog di Website.Grader



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Website Grader merupakan satu tempat terbaik untuk anda uji prestasi dan markah blog anda.  Ada 4 bahagian yang diuji iaitu Performance, Mobile, Seo dan Security. Konsep markahnya sama seperti ketika di sekolah iaitu markah paling tinggi adalah 100 manakala paling rendah adalah 0.

Contoh bagi mobile

Contoh bagi SEO

Alhamdulillah , markah bagi blog ini adalah 89. Kalau ikut konsep zaman sekolah, blog ini mendapat A. Alhamdulillah, tetapi aku masih lagi cuba untuk mendapatkan markah penuh iaitu 100 markah. Di laman web ini, akan diberitahu apa yang kurang dan apa yang perlu untuk blog kita. Jadi, kita bolehlah cuba untuk perbaiki markah daripada masa ke masa.


Contoh bagi Security
Pendapat aku, melihat prestasi blog adalah penting sebab ianya untuk menunjukkan sama ada blog kita masih okay atau tidak, masih relevan atau tidak. Macam blog aku, ada beberapa perkara yang perlu diubah dan diperbaiki untuk mencapai markah tinggi. Lebih tingi markah, bermakna lebih bagus lah blog itu.

Jadi, apa lagi tunggu? jom periksa prestasi blog anda di laman web ini.





7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post