Vit's Kan Ada, Meriahnya Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Vit's Kan Ada, Meriahnya Raya | Bulan Ramadan sudah tiba dan umat Islam di seluruh dunia pasti rasa teruja untuk menyambut ketibaan bulan suci ini walaupun dalam suasana yang sama macam tahun lepaskan? Mana taknya, tahun ni umat Islam di Malaysia masih perlu menjalani ibadah puasa dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Berkawal ni (PKPB).

Yang istimewanya tahun ini, umat Islam dah boleh solat terawih macam biasa di masjid dan surau tapi arahan SOP yang ketat tetap perlu diambil kira. Bazaar Ramadan pun boleh beroperasi macam biasa dengan SOP yang sewajarnya demi menjaga keselamatan semua. Walaupun masih tak boleh merentas negeri untuk balik ke kampung masing-masing untuk menyambut Aidilfitri bersama keluarga tercinta, tapi kita tetap bersyukur sebab pihak kerajaan dah bagi sedikit kelonggaran dan wajib mematuhi segala perintah yang kerajaan Malaysia dah tetapkan. So harap-harap kita tak langgarlah peraturan yang telah ditetapkan ye.

Disebabkan itu, Vit’s jenama mi segera dan mi kering Halal yang telah bertapak di Malaysia sejak 46 tahun yang lalu ingin menjemput anda semua sempena menyambut Ramadan kali ini dengan peraduan Masak, Kongsi dan Menang dan melancarkan produk terbaru tau, Mi Segera Pek Istimewa Ramadhan.


Produk ini sangat mudah dan cepat untuk disediakan ketika sahur atau berbuka puasa. Cara cara untuk menyertai peraduan ini adalah :

1) Beli satu pek produk VITS Mi Kering Pek Istimewa Ramadan dalam satu resit.

2) Imbas QR kod , isi maklumat diri dan resit pembelian.

3) Masak menu ada menggunakan produk VITS Mi Kering Pek Istimewa Ramadan dan kongsi di akaun sosial media korang ( Facebook, Instagram, Twitter atau Tiktok).

4) Tag akaun rasmi VITS dan hashtag #vitskanadameriahnyaraya.

Macam-macam hadiah yang Vit’s sediakan. Peraduan ini dilancarkan adalah untuk mengajak rakyat Malaysia berkongsi masakan kreatif dengan hanya gunakan produk terbaru iaitu Mi Segera Pek Istimewa Ramadan yang dah dibeli. Korang boleh menang hadiah menarik dengan masakan menu yang paling kreatif tertakluk pada terma dan syarat.

Peraduan Masak, Kongsi dan Menang ni akan bermula daripada 1 April 2021 sampai 14 Jun 2021. Orang ramai boleh menyertai peraduan ini dengan pembelian sekurang kurangnya 1 pek Mi Segera Istimewa Ramadan di seluruh pasaraya dan juga boleh membuat pembelian atas talian di Shopee dan Lazada.  

Ikuti video di bawah untuk ketahui maklumat lanjut peraduan ini :-


SEKIAN

1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post